Kaizen Group Malaysia

employeebanefit

Pekerja adalah aset sesebuah syarikat. Tanpa pekerja yang komited dan setia kepada syarikat, sudah tentu sukar untuk mencapai visi dan misi syarikat setiap tahun.

 

Bagaimana nak tingkatkan rasa kasih sayang pekerja kepada syarikat? Bukan berlu berbelanja berjuta-juta untuk hiburan semata-mata! Tak semestinya nak kena hantar pergi oversea setiap tahun! Back to basic, selain dari gaji apa yang sering dipertimbangkan? Ya, sudah tentu kebajikan pekerja! Semua pekerja mahukan majikan yang mengambil berat perihal kebajikan mereka lebih-lebih lagi tentang Cuti, Elaun, Bonus dan Perubatan mereka! Tetapi tidak banyak syarikat yang mampu menyediakan manfaat perubatan dimana setiap pekerja ada medikal kad! Jadi bagaimana ya, syarikat saya kecil sahaja!!!??? Buat permulaan untuk sebuah syarikat yang sedang berkembang, sekadar menyediakan rasa selamat, rasa dilindungi dan disayangi di syarikat tempat bekerja sudah bagus!!!

prubsn_employeebenefit_bm-3

Rata-rata syarikat yang berjaya menyediakan manfaat perlindungan kepada pekerja menunjukkan sikap yang positif terhadap produktiviti syarikat. Pekerja sentiasa positif dan lebih gembira bekerja kerana mengetahui majikan mereka amat prihatin terhadap pekerja. Mereka merasa diperlukan dan dihargai syarikat, maka mereka pasti akan menghargai kembali.

Jadi bagaimana? Apa yang boleh Takaful PruBSN bantu?

Tahukah anda, Takaful PruBSN mempunyai satu produk untuk manfaat pekerja? Ia dikenali sebagai Takaful PruBSN Employee Benefit!

Dengan harga serendah RM38/setahun, majikan boleh menyediakan manfaat tambahan kepada pekerjanya bagi meningkatkan rasa taat setia kepada syarikat!

Jika syarikat anda mempunyai pekerja melebihi lima (5) orang, anda boleh memohon plan komprehensif ini daripada kami!!!

Berikut adalah anggaran kadar sumbangan seorang mengikut umur untuk Kelas Pekerjaan 1.

prubsn_employeebenefit_bm-8

prubsn_employeebenefit_bm-9